wtorek, 23 kwietnia 2013

Prolog

Prolog

Nazywam się Selena Gomez,mam 19 lat i mieszkam w Los Angeles.Mam młodszego o rok brata Chrisa,jego celem na życie imprezowanie do późnych godzin nocnych.Chodzę do ostatniej klasy liceum.Uwielbiam spędzać czas ze swoją przyjaciółką Miley.Jaka jestem ?.Asertywna,szalona,często wpadam w tarapaty przez mój nie wymarzony język.A właściwe zapomniałam o Jasmine.Jasmine szkolna gwiazdka.Każdy w szkole na jej widok ślini się.Nie miłośernie pusta w sobie i zadufana.Prawie zapomniałam o jej przyjaciółeczkach-Kate i Vanessa.Mam chłopaka Justina.Kazda dziewczyna marzy o tym aby przy najmniej z nią porozmawiał.Podsumując w moim życiu nie jest nudno
                                                                                      ****
        Hej jest już prolog.Dziś powinien się pojawić pierwszy rozdział.
Papa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz